Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Upopulær
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Upopulær

Upopulær 18. Feb 2012 03:29 #247954

• Madsen
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Med fare for at blive voldsom upopulær og negligere Sol´s store arbejde med det nye design på siden, så savner jeg sku det gamle sveden. :/ Jeg ved godt at jeg heller ikke selv bidrager meget, men det er sku ærgeligt at aktiviteten er dalet så voldsomt.. der var engang, der tjekkede jeg altid sveden når jeg tændte min com - det behøves desværre ikke mere
Signature?? hmm, er det fransk??

Sv: Upopulær 18. Feb 2012 19:32 #247958

• Spagnum
  • IKKE ONLINE
  • Ægte Sveder
Ingen tvivl om det ikke er den gamle sveden... men syntes nu ikke det har så meget med udseendet at gøre...
I felt like putting a bullet between the eyes of every panda that wouldn’t screw to save their species, I wanted to the open dumpvalves on olietankers and smother all those French beaches I never see. I wanted to breathe smoke.

Sv: Upopulær 18. Feb 2012 20:50 #247959

• Madsen
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Spagnum skrev:
Ingen tvivl om det ikke er den gamle sveden... men syntes nu ikke det har så meget med udseendet at gøre...

Måske det bare er mig der forbinder de to ting Men synes også bedre om det gamle udseende, men kan samtidig godt forstå at man bliver nødt til at prøve noget nyt engang imellem

Sv: Upopulær 21. Feb 2012 10:20 #247963

• Thyring
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg vil give dig lidt ret tildels.
Aktiviteten lader til at være faldet en anelse efter ændringen fra det gamle layout til det nye her. Men som Spagnum er inde på, så kræver det bare lidt flere input og kommentarer fra dem der besøger siden.

Dog kunne det være godt hvis Sol vågnede op fra sin lille morfar Nu da han eftersigende ikke har travlt mere og så liiiige brygge det sidste færdig..

Så måaske der er nogen der kan arbejde i Joomla og hjælpe, som han efterspørger?
Between your eyes - Take a look

Sv: Upopulær 21. Feb 2012 16:03 #247965

• Madsen
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Selvfølgelig

Det er altid rart med en morfar, hehe.. jeg ville gerne hjælpe men jeg har ingen erfaring inden for Joomla desværre :/ Jeg er begyndt at eksperimentere lidt med php fusion, så hvis det minder lidt om det så kan jeg da gøre et forsøg

Sv: Upopulær 23. Feb 2012 20:18 #247968

• Sol
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu sagde jeg vist jeg ikke havde så travlt mere..

Crap... Min chef mente noget andet
Der er en grund til at rød Tuborg smager af armsved...

Sv: Upopulær 13. Mar 2012 20:15 #248016

• Madsen
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Sol skrev:
Nu sagde jeg vist jeg ikke havde så travlt mere..

Crap... Min chef mente noget andet

Hehe, sådan er det desværre nogle gange

Det er brand ærgeligt at aktiviteten er dalet :/ Jeg håber der kommer lidt skub i det igen når du kammerat har tid til at hjælpe med joombla (staveplade tak). Alternativt, kan jeg tilbyde min hjælp i php fusion - der er også mange muligheder for at lave fede sider, også som minder om dette design.

Sv: Upopulær 13. Mar 2012 20:18 #248017

• Sol
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jo tak, men må hellere lade være med at skifte side igen, så bliver jeg da selv helt forvirret

Overvejer også at droppe det her forum, syntes ikke det levet helt op til phpbb, som var noget federe, men det koster så nok alle de gamle indlæg, hvis ikke jeg kan finde en converter.
Der er en grund til at rød Tuborg smager af armsved...

Sv: Upopulær 13. Mar 2012 20:47 #248019

• Madsen
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Helt okay, men tilbuddet står, så du siger bare til, jeg er nybegynder i det, men det går nu meget godt alligevel - har fået denne side op og køre: www.iphoneforums.dk - der mangler så nogle brugere, hehe. Men der ligger også alle de samme ting som her på denne side Jeg har tiden til at rode med det og interessen, så som sagt - du siger bare til hvis du skulle ombestemme dig

Det ville da være ærgeligt at miste alle de gamle indlæg, det kan jeg kun give dig ret i :/ Men det må da også være muligt at finde noget der kan konvetere det om

Sv: Upopulær 13. Mar 2012 21:34 #248020

• Skum
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg må tilstå at jeg på hele siden kun bruger den nederste højre del, som er selve forum gøglet, hvorfor jeg næsten synes man skulle bytte rundt på midterhalløjet der og så forum tingesten... Hele venstre siden rammer mine øjne nærmest ikke. Hele profil tingen der er så hammer statisk, at den optager aaaalt for meget plads IMO...
Oh yeah! Duffman can never die, only the actors who play him!
Livet er som is, hvis du stikker det op i røven, så smelter det!
Til salg (msg me): DVI->RJ45->DVI konverterkit

Sv: Upopulær 14. Mar 2012 20:01 #248023

• Madsen
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Ja, det er jo hvad der skal fokuseres på, er forummet det centrale på siden så ville det være mest hensigstmæssigt at placere det i centrum . helt enig

Sv: Upopulær 17. Mar 2012 01:06 #248025

• MCoalniocnh
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
+2 !!

Hver gang jeg tjekker sveden er det for at se forum... underligt at den så fylder så lidt af siden (:
VILDERE KLOVN! KOM nu!
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.97 sekunder

Kontakt oplysninger

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Partnere og venner

www.Billigvoks.dk
www.Coolstuff.dk