Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Er det iorden at bruge The Game til at score piger
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Er det iorden at bruge The Game til at score piger

Er det iorden at bruge The Game til at score piger 22. Jan 2012 12:51 #247899

• Thomas82
  • IKKE ONLINE
  • Noob
Bogen The Game handler om Neil Strauss der udforsker en undergrundsbevægelse af såkaldte pickup artists eller PUAs. Det ser ud til at vi har en lignende undergrundsbevægelse her i danmark. Se her danskpickup.dk.
Det er fascinerende men er det iorden at bruge tricks og taktikker? Hvad synes i?
Sidste redigering: 22. Jan 2012 12:53 af Thomas82.

Sv: Er det iorden at bruge The Game til at score piger 24. Jan 2012 07:46 #247902

• Thyring
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Jeg kender ikke til Neil Strauss eller hans taktikker, og gad ikke lige læse forummet igennem du linker til... Men jeg regner med, at det omhandler forskellige tiltag man kan benytte, for at opnå en større succesrate hos det modsatte køn.

Jeg kan ikke se hvad problemet er med det, hvis det er det man vil. Piger benytter jo også diverse "teknikker" til at 'teste' hankønnet.

Men jeg synes man skal have sine forbehold, for som jeg ser det (alt efter hvilken type menneske man er)så er taktikker/teknikker/planer/tricks, what ever... Kun brugbart i dating situationer eller, undskyld mit spansk, når byttet skal nedlægges... Med mindre PUA filosofien er så stor en del af dig, så du typemæssigt og i din dagligdag allerede agere på den måde (hvilket så ville gøre læringen irrelevant), så er det efter min opfattelse ikke muligt at finde kærligheden, hvis det er det man vil.. Nok nærmere bare en flirt...

Og hvorfor er det alt skal planlægges?! Måske er jeg bare lidt mere fan af spontan-romantisme..

Men når alt kommer til alt, er det vel bare at gøre det, som man føler virker bedst... Tror desværre bare der er mange, der bliver vildledt af en masse varm luft...
Between your eyes - Take a look
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.77 sekunder

Kontakt oplysninger

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Partnere og venner

www.Billigvoks.dk
www.Coolstuff.dk