Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Vil du hjælpe sveden?
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Vil du hjælpe sveden?

Vil du hjælpe sveden? 30. Jan 2012 22:28 #247908

Hejsa folkens.

En meget travl periode for Sol ham selv, er ved at se sin ende, og jeg kan forhåbentligt snart begynde at få sveden op i gear igen.*
MEN, jeg har brug for hjælp MEGET hjælp, og vi starter helt forfra, så hermed velkommen til starten på sveden.dk 2012.

Jeg skal bruge Administratorer, Moderatorer, Artikelskriver, Bloggere, Designere, Kodere, Trolls, Kokke, You name I need it :)

Så har du lyst til at bidrage med noget, og det er næsten lige meget hvad, så skriv i forummet(som svar til denne tråd) eller send mig en besked, så tager vi den derfra.

Selv en decideret partner af sveden.dk kan komme på tale, skriv til mig, hvis du har nogle ideer på den front.

Så alle mine venner, kom frit frem, det er nu at skal melde jer på banen, hvis I mener at sveden.dk har eller bør have en fremtid, så kan vi sammen kæmpe os i front igen.

Med venlig hilsen

Sol

Læs mere...

Vil du hjælpe sveden? 31. Jan 2012 09:22 #247909

• Sol
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Lige her i skriver, hvis I har nogle inputs.
Der er en grund til at rød Tuborg smager af armsved...

Sv: Vil du hjælpe sveden? 31. Jan 2012 09:30 #247910

• Thyring
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Som sagt.. Klar til artikler
Between your eyes - Take a look

Sv: Vil du hjælpe sveden? 31. Jan 2012 12:15 #247911

• Thunderman
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Som sagt, så er jeg klar med en ladning damer..... Ellers ved jeg sgu ikke lige hvad jeg skulle kunne hjælpe med, der er ikke den store forfatter gemt i mig, hverken som blogger eller til at skrive artikler.
Hvis du har brug for en troll, så er det val bare at invitere Paris_Hilton og hans kumpaner indenfor igen... De er da gode for en sviner af hvem som helst og hvad som helst... Undtagen Apple og deres produkter.

Men sig endelig til hvis der er noget jeg kan gøre.

Thunderman
Gå i seng med røv der klør, vågn op med fingre der lugter.

Jeg er stoppet med at bruge mit blinklys... Det rager fandme ikke alle de andre hvor jeg er på vej hen.

Sv: Vil du hjælpe sveden? 31. Jan 2012 16:02 #247912

• Bastiano
  • IKKE ONLINE
  • Ægte Sveder
wuhu party
Det' grande!

Sv: Vil du hjælpe sveden? 02. Feb 2012 15:48 #247913

• rabbito
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Der er da hvert fald en troll gemt i bastiano
...dø
^Absoult intet konstruktivt i ovenstående!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Bastiano

Sv: Vil du hjælpe sveden? 07. Feb 2012 17:51 #247925

• Spagnum
  • IKKE ONLINE
  • Ægte Sveder
skal nok lige prøve at kigge ind engang imellem og være aktiv...
I felt like putting a bullet between the eyes of every panda that wouldn’t screw to save their species, I wanted to the open dumpvalves on olietankers and smother all those French beaches I never see. I wanted to breathe smoke.

Sv: Vil du hjælpe sveden? 08. Feb 2012 09:42 #247930

• Sol
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Fedt at I stadig er klar.

Jeg har haft kigget lidt på nogle extension, der gerne skulle gøre artikel livet lidt nemmere, forhåbentligt er de nemme at smide på og bruge efterfølgende.

Sidder der ikke noget med lidt Joomla kompetencer, der har lyst til at være en del af teamet?
Der er en grund til at rød Tuborg smager af armsved...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.89 sekunder

Kontakt oplysninger

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Partnere og venner

www.Billigvoks.dk
www.Coolstuff.dk